کد خبر : 32123
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

یک دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری از طرف بنیاد مستضعفان به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت اهداء شد

یک دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری از طرف بنیاد مستضعفان به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت اهداء شد
یک دستگاه اکسیژن ساز 600 لیتری از طرف بنیاد مستضعفان به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت اهداء شد

دهدشت نیوز

یک دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری از طرف بنیاد مستضعفان به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت اهداء شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ یک دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری به بیمارستان دهدشت از طرف بنیاد مستضعفان اهداء شد.

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در خصوص این دستگاه و ظرفیت های موجود اکسیژن ساز در این مرکز درمانی  گفت: این بیمارستان در حال حاضر دو دستگاه ۱۵۰ و ۵۰۰ لیتر و یک مخزن ۳۰ تنی اکسیژن مایع دارد که در طی ماه های اخیر و با افزایش مصرف روزانه جهت تهیه اکسیژن مایع، هزینه های گزافی جهت تهیه و حمل آن متحمل میشدیم که خوشبختانه با اهداء این مخزن ۶۰۰ لیتری از طرف بنیاد مستضعفان که کاملا بروز و مجهز می باشد مشکل تهیه اکسیژن بصورت کامل در بیمارستان برطرف میگردد.

دکتر منصور نیکخو در ادامه تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران در پیک های مختلف مشکل کمبود اکسیژن نداشتیم و با راه اندازی این دستگاه نیاز این مجموعه به خرید اکسیژن اضافه تامین و صرفه جویی در هزینه های تهیه اکسیژن میشود و با تمهیدات در نظر گرفته شده مخزن ۱۵۰ لیتری به بخش جراحی عمومی منتقل و مخزن های ۵۰۰ و ۶۰۰ لیتری برای ساختمان اصلی و بخش های مختلف اکسیژن لازم را تهیه مینمایند.

وی در پایان از بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی تقدیر و تشکر نمود و اذعان کرد: با اهداء دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری خدمتی ماندگار و بزرگ صورت گرفته و نیاز بیماران  به اکسیژن بصورت کامل در این مرکز درمانی حتی در شرایط حاد برطرف میگردد و امیدوارم جهت رفع نیازهای تجهیزات پزشکی اتاق عمل بیمارستان که بعضا بسیار ضروری می باشد به همین صورت بنیاد مستضعفان و علوی نهایت همکاری را مبذول نمایند.

مراد مرادی پور مسئول بنیاد علوی شهرستان لنده در خصوص اهداء این دستگاه گفت: دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری با ارزش ۲۵ میلیارد ریال از طرف بنیاد مستضعفان خریداری و به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت اهداء گردید.

وی در ادامه در خصوص تولید اکسیژن این دستگاه و کمک های صورت گرفته از طرف بنیاد مستضعفان تاکید کرد: این  دستگاه در دقیقه ۶۰۰ لیتر اکسیژن تولید می نمایید که نیازاین بیمارستان را به اکسیژن برطرف می نماید و در مرحله قبلی و در پیک سوم کرونا ۱۲ میلیارد ریال جهت تختها و دستگاه ونتیلاتور در بخش ICUهزینه شده و امیدواریم در آینده کمبودهای تجهیزات پزشکی این مرکز درمانی را در حد توان برطرف نماییم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

http://dehdashtnews.ir/?p=26405