کد خبر : 39039
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰

ارزیابی جامع دور پنجم اعتبار بخشی بیمارستان دهدشت انجام شد

ارزیابی جامع دور پنجم اعتبار بخشی بیمارستان دهدشت انجام شد
ارزیابی جامع دور پنجم اعتبار بخشی بیمارستان دهدشت انجام شد

باحضور ارزیابان وزارت بهداشت و درمان و کارشناسان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ارزیابی دور پنجم اعتبار بخشی بیمارستان امام خمینی(ره) به مدت دو روز انجام شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ تیم ارزیابی اعتباربخشی وزارت بهداشت و درمان متشکل از یک نفر ارزیاب مدیریتی ، یک نفر ارزیاب بالینی و یک نفر ارزیاب بهداشت محیط و با حضور کارشناسان نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج،  بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت را بر اساس سنجه های جامع دور پنجم اعتباربخشی مورد ارزیابی قرار دادند.

اختتامیه ارزشیابی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت با توجه به اهمیت موضوع با حضور سرپرست محترم معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج،مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه ، تیم ارزیابی وزارت بهداشت و درمان، کارشناسان اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه و مسئولین بیمارستان در دفتر ریاست محترم بیمارستان برگزار گردید.

دکتر محمود شهامت سرپرست معاونت درمان در اختتامیه این ارزیابی ضمن عرض خیرمقدم و تشکر ازحضور تیم ارزیابی وزارت بهداشت و درمان گفت :  اعتبار بخشی به معنی ارزیابی نظام مند مراکز ارائه خدمات سلامت مطابق با استاندارد هایی می باشد که بر بهبود مداوم کیفیت، محور بودن بیمار و بهبود امنیت بیمار و کارکنان تاکید دارد.

وی در ادامه تصریح کرد : اعتباربخشی یک راه برای مشخص شدن وضعیت مدیریتی، راهگشا برای طراحی مداخلات آینده و جایگزینی برای ارزشیابی بیمارستان ها است و به دلیل تاثیر در درآمدهای بیمارستانی حائز اهمیت است.

دکتر سید منصور تقوی مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در این جلسه افزود : بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت تنها بیمارستان بزرگ شهرستان کهگیلویه می باشد که  طیف وسیعی از خدمات درمانی باکیفیت و مطلوب را در راستای سیاست های اعلام شده وزارت بهداشت و درمان و بر اساس سنجه های اعتبار بخشی با تمرکز بر رعایت عدالت اجتماعی و منشور حقوق بیمار و حفظ و ارتقای سلامت مردم شهرستان بخصوص سلامت قشر آسیب پذیر ارائه می دهد.

دکتر منصور نیکخو رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت اذعان کرد: هدف از پیاده سازی استانداردهای اعتباربخشی در مراکز درمانی،ارتقای ایمنی بیمار، بهبود کیفیت خدمات و در نهایت افزایش سطح رضایت‌مندی بیماران و مراجعین می باشد.

وی در ادامه از تلاش شبانه روزی مدیر داخلی،مدیر خدمات پرستاری،مسئول حراست،مسئول خدمات و همه مسئولین بخش ها و واحد ها و پیگیری مداوم واحد بهبود کیفیت ، کارکنان بیمارستان و از حمایت های مداوم ریاست و معاونین محترم دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در در اجرای مناسب و اثربخش دور پنجم  اعتباربخشی تشکر و قدردانی نمود و تصریح کرد : امیدواریم با توجه به زحمات ارزنده متخصصین، مسئولین وتمامی کارکنان بخش های درمانی ،پاراکلینیکی،اداری،خدماتی و حراستی بیمارستان در نهایت به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

http://dehdashtnews.ir/?p=26405