پیام تسلیت رئیس هیئت بدمینتون کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت عاشورای حسینی

پیام تسلیت رئیس هیئت بدمینتون کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت عاشورای حسینی

به گزارش دهدشت‌نیوز، محمدعلی پادیز رئیس هیئت بدمینتون استان کهگیلویه و بویراحمد، با انتشار پیامی در سوگ امام حسین (ع)، ایام تاسوعا و عاشورا را به همگان تسلیت گفت. وی در این پیام با مرور آموزه‌های اصیل عاشورایی، بر اهمیت حفظ وحدت و دفاع از حق در تمامی عصرها تأکید نمود.

تازه ترین خبر

http://dehdashtnews.ir/?p=26405