مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از تکمیل عملیات بهسازی و آسفالت محور دلی خلیفه‌ای در بخش سرفاریاب شهرستان چرام خبر داد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از تکمیل عملیات بهسازی و آسفالت محور دلی خلیفه‌ای در بخش سرفاریاب شهرستان چرام خبر داد
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از تکمیل عملیات بهسازی و آسفالت محور دلی خلیفه‌ای در بخش سرفاریاب شهرستان چرام خبر داد

دهدشت نیوز

حمیدرضا پیمانجو، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از تکمیل عملیات بهسازی و آسفالت محور دلی خلیفه‌ای در بخش سرفاریاب شهرستان چرام خبر داد.

پیمانجو اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه در مسیر دلی خلیفه‌ای به طول یک کیلومتر و ۲۰۰ متر شامل تسطیح و رگلاژ مسیر، قیرپاشی و اجرای آسفالت انجام شده و با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: اجرای این پروژه در راستای بهبود زیرساخت‌های جاده‌ای، افزایش ایمنی تردد و تسهیل رفت‌وآمد ساکنان منطقه انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از حمایت‌ها سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی،دکتر رحمانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و همچنین دکتر شهامت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در اجرای این پروژه قدردانی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تازه ترین خبر

http://dehdashtnews.ir/?p=26405