کد خبر : 20958
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰

خط و نشان فرماندار سابق گچساران برای اردوگاه تاجگردون

خط و نشان  فرماندار سابق گچساران برای اردوگاه تاجگردون
فرماندار سابق گچساران و کاندیدای احتمالی انتخابات میان دوره ای حوزه انتخابیه گچساران و باشت دریک گفتگوی اینستاگرامی به همه اما و اگرها پایان داد.

عبدالرحیم رحیمی از چهره های سرشناس در حوزه انتخابیه گچساران وباشت و از اولین گزینه های انتخابات میاندوره ای مجلس است که با استعفاء از سکانداری فرمانداری ویژه بروجرد ورود خود به کارازار انتخابات در سال ۱۴۰۰ را رسانه ای کرد.
معاون سابق استاندار لرستان درحالی پا به عرصه انتخاباتی گذاشت که در طی مدت گذشته تصاویری از حضوروی در مراسمات فاتحه خوانی یا خانه گردی انتخاباتی دیده نشده است وحالا در یک گفتگوی زنده اینستاگرامی به چرایی همه این مسائل پرداخت.
رحیمی با تاکید بر شرایط حاد کرونا در کشور هرگونه خانه گردی و قسم دادن برای رای آوری را امری مذموم و منسوخ دانست.
وی با اشاره به سابقه سیاسی خود از حضور در انتخابات شورا ها تا مجلس شورای اسلامی به این نکته اشاره کرد که امروز در جایگاهی قرار گرفته است که توانایی حضور در عرصه سیاسی را دارد.
فرماندار سابق بام نفتی ایران به همه شائبه هایی که از طرف برخی رسانه های حامی تاجگردون در طی روزهای گذشته مطرح می شد و از رحیمی بعنوان ذخیره طلایی تاجگردون (ساسان) یاد میکردند با برشمردن عملکرد اجرایی و کارنامه کاری در حوزه های فرهنگی و سیاسی ،خود را وام دار کسی ندانست و حق ماندن در میدان تا روز آخر را به حمایت وقضاوت مردم سپرد و به این نکته گریزی زد که من معلم نمونه شهرستانی و کسوری،مدیر نمونه شهرستانی و کشوری و فرماندار نمونه استاتی و کشوری شده ام،پس در خود می بینم که باشم.

مردم اگر تشخیص دهند من این ظرفیت را در خود می بینم که در خدمت آنان باشم.

او با انتقاد نسبت به رد اعتبارنامه تاجگردون مدعی شد این اتفاق باعث شده قطار توسعه در گچساران و باشت بایستد

رحیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر فعال نبودن در تبلیغات انتخاباتی گفت: به احترام به قانون و سلامت مردم جلسه انتخاباتی برگزار نکرده ام نه اینکه کسی پشتم نیست.، درحالیکه با بسیاری از طوائف ارتباط بسیاری نزدیکی دارم.

معاون سابق استاندار لرستان در تشریح اینکه با آمدن برادر تاجگردون به صحنه شرایط چگونه خواهد بود افزود: تا وقتی غلامرضا تاج گردون در صحنه بود من بنا به باور خودم که او باشد بهتر است نیامدم،می توانستم در دوره های هشتم،نهم، دهم و یازدهم کاندیدا شوم اما نشدم،اکنون که او(غلامرضا) نیست احساس کردم باید بیایم چون ظرفیت هایی در خود میبینم.

در صحنه هستم و خواهم ماند،انحصاری وجود ندارد،برای کسی تعیین تکلیف نمی کنم و کسی هم نمی تواند برای من تعیین تکلیف کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

http://dehdashtnews.ir/?p=26405