کد خبر : 57061
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱

سرآمد علمی هم استانی مدیر برتر قوه قضاییه شد

سرآمد علمی هم استانی مدیر برتر قوه قضاییه شد
سرآمد علمی هم استانی مدیر برتر قوه قضاییه شد

دهدشت نیوز

*سرآمد علمی هم استانی مدیر برتر قوه قضاییه شد*

در طرح ارزیابی و رتبه بندی مدیران و انتخاب مدیران برتر قوه قضائیه در سطح کشوری از دکتر هاشمی معاون توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی سازمان ثبت و از نخبگان استان به عنوان مدیر برتر کشوری قوه قضائیه تقدیر شد.

طرح ارزیابی و رتبه‌بندی واحد‌های ستادی قوه قضائیه و دادگستری استان‌ها، در اجرای تکالیف سند تحول و تعالی قوه قضائیه در سال ۱۴۰۲، توسط معاونت راهبردی قوه قضائیه کلید خورد. در بخشی از این طرح ارزیابی و رتبه بندی مدیران و انتخاب مدیران برتر قوه قضائیه در سطح کشوری به انجام رسید.

در نتایج حاصله طرح مذکور، دکتر ستار هاشمی، معاون توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی سازمان ثبت، به عنوان مدیر برتر کشوری قوه قضائیه از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور انتخاب شد.

این طرح ناظر بر اقدامات ویژه تحولی مدیران قوه قضائیه در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و سند تحول و تعالی قوه قضائیه و نیز ابتکارات ویژه در سال ۱۴۰۲ است که بر طبق آن مدیران ملی (کشوری) و استانی واحد‌های قضایی ملی، معاونت‌های ستادی و سازمان‌ها و مراکز وابسته و نیز دادگستری‌های سراسر کشور، پس از ارائه گزارش اجرای برنامه‌های تحولی خود در کاربرگ‌های استاندارد، مورد ارزیابی و انتخاب قرار گرفتند.

این گزارش می افزاید: از مهمترین اقدامات دکتر هاشمی به عنوان معاون توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی سازمان ثبت ، اجرای طرح تحول دیجیتال ثبتی در زیست بوم ثبتی کشور است که در نتیجه آن، در افق سال ۱۴۰۴ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور (به عنوان مخزن امن اسناد کشور) علاوه بر ارائه کلیه خدمات ثبتی به صورت الکترونیک برخط و هوشمند از طریق سکوی (پلتفرم) یکپارچه ارائه خدمات دیجیتال ثبتی «کاتب» به شهروندان و سایر دستگاهها، پیشران اقتصاد دیجیتال دانش بنیان در سپهر ثبتی کشور خواهد بود.

لازم به ذکر است دکتر ستار هاشمی، از سرآمدان و نخبگان علمی استان کشور بوده که به عنوان عضو هیات علمی گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه شیراز و جوان ترین استاد تمام هوش مصنوعی در کشور، در عرصه مسئولیت های اجرایی نیز سوابق درخشانی چون تصدی معاونت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را در کارنامه خود دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

http://dehdashtnews.ir/?p=26405