نشست شورای بانوان خیر مدرسه ساز

نشست  شورای بانوان خیر مدرسه ساز
مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری در این جلسه بر تاثیر فضای مناسب و استاندارد بر فعالیت آموزشی و پرورشی دانش آموزان اشاره کرد

جلسه شورای بانوان خیر مدرسه ساز برگزار شد.
مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری در این جلسه بر تاثیر فضای مناسب و استاندارد بر فعالیت آموزشی و پرورشی دانش آموزان اشاره کرد و بیان داشت:
مدرسه ها بایستی در فضاهای مناسب و دارای ابعاد استاندارد و بر پایه نیازهای دانش آموزان ساخته شوند تا هم معلم در تدریس و هم شاگرد در یادگیری احساس رغبت و انگیزه داشته باشند و از فعالیت های خود لذت ببرند. زیرا غیراستاندارد بودن مکان های آموشی تاثیر منفی بر یادگیری دانش آموزان دارد و اگر این امکانات در مدرسه ها وجود داشته باشد، فرآیند یادگیری تکمیل می شود.
نادیا صداقت بر لزوم هم افزایی جامعه زنان در ساخت و تکمیل مدارس تاکید کرد و افزود: زنان فرهیخته، کوشا و فهیم استان ما پتانسیل بالایی در انجام کارهای گروهی و فعالیت های نیازمند هم افزایی دارند و ما باید بتوانیم از این ظرفیت در زمینه ساخت، تجهیز و زیباسازی مدارس استفاده کنیم.
وی همچنین از اهمیت نقش سازمان های مردم نهاد در پیشبرد کارهای جمعی و فعالیت های اجتماعی سخن گفت و اظهار داشت: بهتر است که در جلسات بعدی این کارگروه از سمن های فعال دعوت، تا از نظرات این فعالان اجتماعی در این خصوص نیز بهره مند شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

http://dehdashtnews.ir/?p=26405