کد خبر : 43406
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۴:۳۶

اهمیت پدافند غیرعامل در بین مردم و مسئولان تبیین شود 

اهمیت پدافند غیرعامل در بین مردم و مسئولان تبیین شود 
نشست شورای پدافند غیرعامل به ریاست مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد و اعضای این شورا برگزار شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه بویراحمد در نشست شورای پدافند غیرعامل استان گفت: پدافند غیرعامل برای استان ما با توجه به موقعیت خاص آن از اهمیت خاصی برخوردار است و باید دقت لازم را در این زمینه داشته باشیم.

سیدرضا غلامی با اشاره به پدافند غیرعامل و اهمیت آن در عرصه کنونی افزود: استان ما در موقعیت و شرایط ویژه و خاصی از نظر جغرافیایی واقع شده است لذا لازم است هماهنگی و همکاری خوبی بین دستگاه‌های متولی در زمینه پدافند غیرعامل در استان صورت بگیرد.
وی به توجه و اجرای طرح پدافندغیرعامل تاکید کرد اضافه کرد: هدف طرح جامع پدافند غیرعامل انجام مطالعات پژوهشی از منظر پدافند غیرعامل برای شناخت صحیح ظرفیت ها، توانمندی ها، نقاط قوت، ضعف و تهدیدات و آسیب پذیر ها و اجرایی مصون سازی جهت مقابله با تهدیدات دشمن می باشد.
غلامی خواستار مشارکت مردم در امور پدافند غیرعامل شد و افزود: مردم مولفه مهم اقتدار ملی هستند و بالا بردن آگاهی آنها در موضوع مهم پدافند غیرعامل باعث ارتقاء امنیت و آمادگی در مقابل حوادث خواهد شد.
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری کهگیلویه بویراحمد خواستار توجه جدی مدیران دستگاه های مختلف دولتی و حاکمیتی به مقوله مهم پدافند غیرعامل شد.
غلامی خاطرنشان کرد: در بالا بردن مشارکت مردم در امر پدافند غیرعامل نقش آموزش و اجرای مانورهای مختلف می تواند اثرگذار باشد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

http://dehdashtnews.ir/?p=26405