کد خبر : 53424
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: لازمه رسیدن آموزش و پرورش به جایگاه واقعی خود، توسعه فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی در مدارس است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:  لازمه رسیدن آموزش و پرورش به جایگاه واقعی خود، توسعه فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی در مدارس است
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: لازمه رسیدن آموزش و پرورش به جایگاه واقعی خود، توسعه فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی در مدارس است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

لازمه رسیدن آموزش و پرورش به جایگاه واقعی خود، توسعه فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی در مدارس است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش و پرورش برای نیل به اهداف و رسیدن به جایگاه واقعی خود نیازمند توسعه فعالیت های پرورشی و فرهنگی در مدارس است.
به گزارش .دهدشتنیوز….حجت دبیقی در نشست روسای ادارات وکارشناسان معاونت پرورشی وفرهنگی با رئیس و کارشناسان اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ،با بیان اینکه توجه به مسائل پرورشی و فرهنگی تحولی عظیم در آموزش و پرورش ایجاد می کند افزود: فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی نیاز امروز جامعه بوده و برای اقناع افکار عمومی فعالیت های پرورشی باید به خوبی انعکاس داده شود.

وی با بیان اینکه پوشش خبری، انعکاس دقیق و به موقع تمامی فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی در مدارس می‌توانند جایگاه واقعی آموزش و پرورش را به مردم نشان دهند گفت: مستند سازی فعالیت ها باید از ابتدای هر فعالیت انجام شود تا ارائه آن دقیق و به موقع انجام شود.
حجت دبیقی برلزوم توجه جدی به مسایل تربیتی در کنار آموزش تاکید کرد و گفت: برای ارتقای فعالیت دانش آموزان باید ابعاد مختلف رشد این قشر را درنظر گرفت.
وی با تقدیر و تشکر از همراهی ، همدلی و ارتباط تنگاتنگ مجموعه روابط عمومی اداره کل با معاونت پرورشی و فرهنگی و زیرمجموعه آن در پوشش و انعکاس مطلوب اخبار آن،خواستار گسترش وتوسعه همه جانبه روابط بین این دو مجموعه شد.
دبیقی با بیان اینکه پوشش و انعکاس مستمر فعالیت های پرورشی و فرهنگی، از برنامه های اولویت دار این معاونت است افزود: انعکاس اخبار فعالیت‌های پرورشی، عاملی برای نیل به اهداف تربیتی در سال تحصیلی جاری است.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هم با بیان اینکه این اداره آمادگی کامل برای پوشش خبری و انعکاس اخبار و رویدادهای معاونت پرورشی و فرهنگی را دارد گفت:برای تحقق این مهم دفتر معاون پرورشی و روسای ادارات زیرمجموعه آن باید ۷۲ ساعت قبل از انجام هر برنامه ای با ارسال نامه مکتوب ،حوزه روابط عمومی را مطلع سازند.
سید ولی موسوی، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی را پیشانی هر دستگاه اجرایی برای انعکاس فعالیت ها، تبیین برنامه ها و سیاست های کاری آنها خواند و افزود:امیدآفرینی،ایجاد نشاط در جامعه و تبیین خدمات ارزنده نظام و انقلاب در دستگاههای اجرایی ،ادارات و نهادها فرهنگی از جمله رسالت ها و ماموریت های ذاتی روابط عمومی است.
وی ایجاد هماهنگی از قبل ،داشتن برنامه ریزی درست و ارائه تقویم اجرایی مناسب به حوزه روابط عمومی این اداره برای پوشش خبری و انعکاس فعالیت های پرورشی و فرهنگی در سطوح ملی و استانی را لازم و ضروری دانست و از آنها خواست بیش از پیش به این مهم توجه کنند.

حجه الاسلام ناصر مصباح نژاد رئیس اداره قران،عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان هم با تشریح مهمتریتن برنامه ها و فعالتی های انجام شده این اداره گفت:برگزاری محافل انس با قرآن،برگزاری مسابقات قرآنی،عترت و نماز در بین فرهنگیان و دانش آموزان،اجرای طرح آوای قرانی در ۱۹۰ مدرسه غیردولتی و هیات امنایی استان،برگزاری طرح پیوند مدرسه و مسجد و نیز اجرای طرح نماز نور چشم من برای ۱۳ هزار دانش آموز از جمله این فعالیت ها است.
رئیس اداره فرهنگی،هنری اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان نیزدر این نشست از کسب رتبه اول کشوری دانش اموزان هم استانی اعزام به جشنواره کشوری دانایی و توانایی خبر داد و گفت:در مرحسه کشوری این جشنواره که به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار شد ۱۰ دانش آموز دختر وپسر هم استانی در رشته های مختلف رتبه اول کشوری را کسب کردند.

توانا افزود:استان کهگیلویه و بویراحمد علاوه کسب رتبه های برتر فردی در حوزه دانش آموزی ،یکی از ۳ استان برتر کشور بود که موفق به کسب لوح اخلاق این جشنواره شد.
کرامت فروزش رئیس اداره امور تربیتی،مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی نیز با تشریح مهمترین فعالیت ها و اقدامات انجام شده این اداره در بخش های مختلف گفت:برگزاری دوره توانمندسازی با موضوع آسیب های اجتماعی ناشی از فضای مجازی ویژه مدیران،مربیان و مشاوران پرورشی مدارس،کسب رتبه اول کیفیت بخشی در شکور،و نیز برگزاری کارگاههای آموزشی ویژه دبیران درس تفکر و سبک زندگی اسلامی استان از مهمترین برنامه های اجرا شده است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تازه ترین خبر

http://dehdashtnews.ir/?p=26405