فتاح محمدی شایسته ترین فرد برای تصدی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

فتاح محمدی شایسته ترین فرد برای تصدی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
با توجه به خصوصیات و ویژگی هایی که وزیر محترم کشور در برنامه شبکه خبر از انتخابات استانداران بیان کرد فتاح محمدی شایسته ترین گزینه برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی   دهدشت نیوز  از یاسوج مدتی است در محافل و مجالس، وبسایت‌ها، فضای مجازی و حقیقی این سوال مطرح می شود که استاندار آینده کهگیلویه و بویراحمد کیست؟ انتخاب استاندار یکی از دغدغه‌های مردم استان بالاخص حامیان دولت است که همگی متفق‌القول بر این اندیشه هستند که استانداری باید انتخاب شود که اولاً آیتم هایی که دولت و وزیر محترم کشور و شورای راهبردی تعیین کردند را داشته باشد، ثانیاً امتحان خود را قبل از این پس داده باشد، ثالثاً آشنایی با قوانین و مقررات، ساختارهای اداری استان وظایف ذاتی وزارت کشور، استانداری، فرمانداری ها بخشداری‌، دهیاری‌ها و همه نهادها و دستگاه‌های اداری و اجرایی استان را داشته باشد.
از طرف دیگر گزینه استانداری باید با نهادها، احزاب و گروه‌های سیاسی آشنایی و تعامل و شناخت کامل داشته باشد زیرا وقت آزمون و خطا نیست و استان نیاز به تلاش، کوشش و همدلی دارد.
گزینه‌هایی برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد در رسانه ها و محافل مطرح می‌شود که قابل تامل است، بعضاً گزینه‌های غیر بومی و افراد بومی که از نزدیکان و وابستگان به نمایندگان محترم استان است مطرح می شود نکته جالب اینجاست که برای مردم به نحوی جا افتاد که هرکس نماینده شود حق دارد دوستان نزدیکان خود را به عنوان جایگاه های مهم استان معرفی نماید.
در میان گزینه های مطرح شده و زمزمه‌‌ها برای معرفی استاندار کهگیلویه و بویراحمد دکتر فتاح محمدی محتمل‌ترین گزینه استانداری در دولت مسعود پزشکیان است.
فتاح محمدی دارای سوابق درخشانی در گسترش های حراست و گزینش استانداری، دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، فرمانداری گچساران، مدیرکل سیاسی، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری در دولت یازدهم و مدرس فرمانداران در قانون انتخابات است.
فروتنی، مردم داری، توانمندی، مردم‌داری و آشنایی به وظایف و قوانین و مسائل امنیتی و اجتماعی و سیاسی استان در کنار تعهد، کارآمدی، مردم‌داری، عدالت محوری، اعتقاد به شعار رئیس جمهور مبنی بر وفاق ملی از خصوصیات این جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس است که با توجه به صحبت‌های وزیر محترم کشور درخصوص انتخاب استانداران که اظهار داشتند[اولویت ما انتخاب همکاران از داخل وزارت کشور است چه معاونت‌ها، چه استانداران، فرمانداران و بخشداران] گزینه خوبی برای استانداری استان است.
فتاح محمدی به دلایلی ذیل گزینه مناسب و اصلح برای جایگاه استانداری در دولت آقای پزشکیان است فردی که در دوران اسارت علی رغم سن کم به عنوان مدیر در زمینه ورزشی، بهداشتی، فرهنگی، آموزش قرآن، احکام ونهج البلاغه به اسرا فعال بوده و از معتمدین نزدیک به حاج آقای ابوترابی سید اسرا بوده است و این سوابق باعث شده در برابر مشکلات صبور باشد و راه حل مشکلات را از لابلای آیات قرآن و سخنان گهربار امام شیعیان پیدا کند ایشان هم مانند رئیس جمهور عزیز حافظ قرآن و نهج البلاغه است*

سوابق ایشان به شرح ذیل است
✓مدیرکل گزینش استانداری
✓مدیرکل حراست استانداری
✓فرماندار گچساران
✓دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان
✓مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری
✓سرپرست فرمانداری بویراحمد
✓عضو نخبگان وسرآمدان استان
✓دریافت تندیس ایثارکشوری
✓معاون سیاسی امنیتی اجتماعی و فرهنگی استانداری
تدریس در دانشگاه های استان
✓رئیس هیأت اندیشه ورز حوزه اجتماعی استان
✓رئیس ستاد ساماندهی آسیب های اجتماعی در استان
✓مسؤل آموزش قانون انتخابات های مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری، ریاست جمهوری در استان

باید اذعان کرد فتاح محمدی تمامی خصوصیات فردی، اداری، سیاسی و اجتماعی با جایگاه استانداری را داراست و با توجه به نگرانی‌های مردم استان و فضای نامناسب اداری که هم اکنون به علت عملکرد نامناسب مدیران ارشد استان و شایعات فضای مجازی و رسانه‌ای که مطرح است باید دنبال گزینه‌ای بود که اهل رانت خواری نباشد و به بستگان خود اجازه سوءاستفاده ندهند، پاک دست، مردم‌دار و دلسوز باشد.
با توجه به فضای رسانه‌ای و تیترهای خبری که طی روزهای گذشته در رسانه‌های محلی انتشار داده شد و نظراتی که مردم شریف استان ابراز داشته‌اند چنین استنباط می شود که مردم استان از انتخاب آقای محمدی استقبال کردند ایشان مردم استان، طوایف، قبایل عشایر، همه شهرستان‌ها، بخش‌ها و شهرها را به خوبی می‌شناسد و مردم نیز با خصوصیات اخلاقی و رزومه کاری دکتر محمدی آشنایی دارند.
ایشان دارای پایگاه سیاسی و اجتماعی مناسبی در استان است، مقبولیت عام در بین مردم بالاخص همکاران ایشان در مجموعه وزارت کشوری دارد و عملکرد، رفتار و منش ایشان مورد تمجید و تأیید همکارانش در استانداری و فرمانداری ها و بخشداریهای تابعه است و همگی از ایشان حمایت می‌کنند.
دکتر محمدی، از نظر سیاسی و اجتماعی شناخته شده و مورد تایید و تکریم می‌باشد ایشان به درستی با نهادهای ارزشی ، امنیتی، نظامی و انتظامی آشنا هستند و ضمن حفظ موضع سیاسی، تعامل سازنده و ارتباط دو سویه‌ای دارند.
می‌شود گفت یکی از مصداق‌های اظهارات وزیر محترم کشور در خصوص انتخاب استانداران در صدا و سیما مصاحبه باخبرنگاران جناب آقای محمدی می‌باشد.
از نمایندگان استان درخواست می‌شود به خواست و نظر مردم و حامیان دولت احترام بگذارند، منافع ملی و استانی را درنظر گرفته و با شخصیتی که اهل تعامل هستند اهل تضاد و تقابل و تخریب نیستند و سوابق درخشان ایشان مبین چنین خصوصیاتی است همراه شوند و از ایشان حمایت کنند و جهت بهبود وضعیت استان قدم بردارند.
جناب آقای تاجگردون نماینده محترم و دوست داشتنی که از افتخارات استان و چهره ملی است شرایط استان را به خوبی درک می‌کند ایشان توانایی‌های دکتر محمدی را در استانداری و فرمانداری رصد کرده و شناخت کاملی به توانایی ها و شخصیت ایشان دارند، آقای دکتر بهرامی و حجت الاسلام موحد نیز با عملکرد و شخصیت آقای محمدی آشنایی کامل دارند، لذا حامیان دولت از نمایندگانشان درخواست دارند به فکر استان باشند دست در دست هم به پیشرفت و توسعه استان کمک کنند همان توسعه‌ای که دغدغه آن را دارند با فرزند استان که توانایی حمل بار سنگین مدیریت استان را داراست کارآزموده، امتحان پس داده، سختی کشیده و آب دیده است همراهی و همکاری لازم را انجام دهند.
پایان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

http://dehdashtnews.ir/?p=26405