کد خبر : 56181
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲

در آستانه کنگره‌ ملی ۲ هزار شهید کهگیلویه‌وبویراحمد؛ اجلاسیه سرداران و ۱۳۷ شهید شهرستان چرام برگزار می‌شود

در آستانه کنگره‌ ملی ۲ هزار شهید کهگیلویه‌وبویراحمد؛  اجلاسیه سرداران و ۱۳۷ شهید شهرستان چرام برگزار می‌شود
در آستانه کنگره‌ ملی ۲ هزار شهید کهگیلویه‌وبویراحمد؛ اجلاسیه سرداران و 137 شهید شهرستان چرام برگزار می‌شود

دهدشت نیوز

در آستانه استقبال از کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه وبویراحمد و اجلاسیه شهدای شهرستان چرام نشست خبری فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

سرهنگ مصطفی اقبالی پور در این نشست گفت: در آستانه بزرگ‌ترین رخداد فرهنگی سال ۱۴۰۳ در شهرستان یعنی اجلاسیه شهدای شهرستان چرام هستیم.

وی بابیان اینکه این اجلاسیه در تاریخ پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت در ورزشگاه تختی شهر چرام ساعت ۲۰ برگزار می‌شود، گفت: از عموم مردم انقلابی و همیشه درصحنه جهت حضور در اجلاسیه که یاد و نام شهیدان والامقام است دعوت به عمل می‌آید.

وی بابیان اینکه این اجلاسیه پیش‌نیاز کنگره سرداران شهید استان است، افزود: از همه اقشار مختلف که تمایل دارند در خصوص اجلاسیه در رابطه باکارهای فرهنگی، هنری، برپایی موکب‌ها، غرفه‌ها و نمایشگاه‌ها همکاری داشته باشند دعوت به عمل می‌آید.

اقبالی پور بابیان اینکه امیدوارم میزبان خوبی برای شهدا باشیم و بتوانیم فضای شهر را یک فضای معنوی و شهدایی کنیم، بیان کرد: برگزاری اجلاسیه کار بزرگی است که از عهده که از عهده یک‌نهاد و یا اداره برنمی‌آید و نیاز است که همه دستگاه‌های اجرایی پای‌کار باشند.

وی ادامه داد: از ابتدای تشکیل ستاد اجلاسیه سرداران و ۱۳۷ شهید شهرستان تاکنون بیش از سه هزار برنامه در استقبال از دومین کنگره ۲۰۰۰ شهید استان برگزارشده است

اقبالی پور بابیان اینکه هدف از برگزاری کنگره و اجلاسیه شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آرمان‌های شهدا به نسل جوان است، اظهار داشت: تعداد ۱۷ کمیته برای برگزاری اجلاسیه در شهرستان چرام تشکیل‌شده که برنامه‌های اجلاسیه را پیگیری کردند و در همین راستان برنامه‌های زیادی درزمینهٔ های مختلف عمرانی، فرهنگی، سازندگی و ورزشی صورت گرفته و همچنین بیش از سه هزار اصله نهال به نام و یاد شهدا و به استقبال از دومین کنگره شهدای استان در ناحیه مقاومت چرام غرس کردیم.

وی بابیان اینکه به همین مناسبت تعداد ۱۲۲ سری جهیزیه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال بین زوج‌های جوان شهرستان تقسیم‌شده و به‌زودی به تعداد دیگری از زوج‌های جوان جهیزیه اهدا می‌شود، عنوان کرد: در سال گذشته ۱۷۱ یادواره خانگی، قشری، پایگاهی، حوزه‌ای و ناحیه‌ای برگزار کردیم

اقبالی پور بابیان اینکه نصب تصاویر شهدا در ورودی و خروجی شهرها در حال انجام است، عنوان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی در بین جوانان و سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران با اهدای لوح سپاس، اعزام ۴۰۰ دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب و تولیدات مختلف کلیپ و استوری موشن برای فضای مجازی از دیگر برنامه‌هایی بود که در راستای برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان انجام گرفت.

وی افزود: از فرماندار انقلابی، امام‌جمعه محترم و شهردار پرتلاش شهر چرام کمال تقدیر و تشکر رادارم که با تمام وجود پای‌کار هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

http://dehdashtnews.ir/?p=26405