کد خبر : 56887
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۱

بیمارستان ۲۳۴ تختخوابی دهدشت بزودی کلنگ زنی می شود

بیمارستان ۲۳۴ تختخوابی دهدشت بزودی کلنگ زنی می شود
بیمارستان ۲۳۴ تختخوابی دهدشت بزودی کلنگ زنی می شود

نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با حضور دکتر سعید جاودان سیرت؛ رئیس دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین جابری؛ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه،فرماندار کهگیلویه وجمعی از معاونین و مدیران در شبکه بهداشت درمان شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

 

به گزارش دهدشتنیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان؛ دکتر سعید جاودان سیرت گفت: در این نشست مشکلات و مباحث موجود در شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه اعم از مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان، کلینیک و اورژانس ۱۱۵ داشتند، بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

وی اظهار داشت: مساعدت در خصوص رفع مشکلات ستاد شبکه بهداشت و درمان، کمک به زیر ساخت های بیمارستانی و نیز پیگیری مکاتبات با وزارت جهت تغییر در چارت تشکیلاتی حوزه های مختلف از جمله مصوبات این نشست بود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد‌: یکی از موارد مهمی که در این سفر مد نظر بود، بیمارستان ۲۳۴ تختخوابی دهدشت بود که خوشبختانه مصوب گردیده و به زودی آیین کلنگ زنی آن برگزار خواهد شد.

 

دکتر جاودان سیرت همچنین در ادامه به اقدامات مهم دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان استان پرداخت و تصریح کرد: طی ۳ سال ریاست شهید آیت الله رئیسی بالغ بر ۵۰ پروژه عمرانی ملی و استانی به بهره برداری رسیده است.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: بیمارستان شهید سلیمانی بهمئی، مرکز پزشکی هسته‌ای یاسوج و بیمارستان نرگسی گچساران از جمله این پروژه‌ها هستند.

 

وی افزود: همچنین ۱۱ پروژه کلنگ زنی شدند و ۱۰پروژه توسط خیرین روند ساخت خود را طی می کنند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه طی سه سال اخیر ۲۷ پروژه اعم از دانشکده‌های دندانپزشکی، پرستاری و بهداشت پیشرفت فیزیکی ۳۵ تا ۷۵ درصد داشته اند.

 

دکتر جاودان سیرت در پایان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مهمترین و ارزنده ترین خدمات دولت در بحث تجهیزات پزشکی برای استان بوده است به گونه ای که بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان طی ۳ سال به استان وارد شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تازه ترین خبر

http://dehdashtnews.ir/?p=26405