کارشناس مسول کتب درسی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: لزوم تسریع در ثبت کتب درسی دانش آموزان پایه های ورودی اول دبستان،هفتم ودهم/ روند توزیع کتب درسی به شهرستانها و مناطق آغاز شده است
دهدشت نیوز
کارشناس مسول کتب درسی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:
لزوم تسریع در ثبت کتب درسی دانش آموزان پایه های ورودی اول دبستان،هفتم ودهم/ روند توزیع کتب درسی به شهرستانها و مناطق آغاز شده است
کارشناس مسول کتب درسی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بر ثبت کتب درسی دانش آموزان پایه های ورودی تاکید کرد.
به گزارش …….دهدشتنیوز……….. حسن اوحدی با بیان اینکه ثبت سفارش کتابهای درسی دانشآموزان پایههای ورودی (اول دبستان،هفتم،دهم) منوط به ثبتنام قطعی در سامانه سیدا و ارسال اطلاعات دانشآموزان ثبتنام شده به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی میباشد، گفت: شایسته است در اسرع وقت مدیران مدارس پس از دریافت مدارک تحصیلی دانشآموزان نسبت به ثبت دقیق اطلاعات آنان در « سامانه سیدا» اقدام تا ثبت سفارش کتب درسی دانش آموزان به موقع انجام گیرد.
وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۳۰ میلیون جلد کتاب وارد استان شده است، خاطر نشان کرد: روند توزیع کتب درسی به شهرستانها و مناطق آغاز شده و تاکنون ۱۰ تن کتاب در دو مقطع ابتدایی و متوسطه اول به شهرستان دنا ارسال شده است.
اوحدی با بیان اینکه ۲ هزار۵۶۶ دانشآموز پایه ورودی اول دبستان و هفتم متوسطه اول برای ثبت سفارش کتاب اقدام کردهاند، اظهار کرد: تاکنون ۱۲۰ هزار ۶۶۴ دانشآموز میانپایه نیز نسبت به ثبت کتب درسی اقدام کردهاند.
کارشناس مسئول کتب درسی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویهوبویراحمد در پایان بر همکاری اولیا با مدارس جهت ثبت نام به موقع دانش آموزان در مدارس تاکید کرد و گفت: ثبتنام پایه دهم با صدور هدایت تحصیلی پایه نهم در حال انجام و ثبتنام میباشند.
برچسب ها :در ثبت کتب درسی دانش آموزان پایه های ورودی اول دبستان،هفتم ودهم ، دهدشت نیوز ، روند توزیع کتب درسی ، شهرستانها و مناطق ، کارشناس مسول کتب درسی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ، لزوم تسریع
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰