کد خبر : 59072
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: همه پروژه‌های عمرانی باید پیوست پدافند غیرعامل داشته باشد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: همه پروژه‌های عمرانی باید پیوست پدافند غیرعامل داشته باشد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: همه پروژه‌های عمرانی باید پیوست پدافند غیرعامل داشته باشد

دهدشت نیوز

به گزارش روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، یدالله رحمانی پنج شنبه در جلسه پدافند غیرعامل تاکید کرد: پنجم تا دوازدهم آبان ماه هفته پدافندغیرعامل نام‌گذاری شده است که ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی در این هفته برنامه‌های خوبی داشته باشند.

استاندار عنوان کرد: مقام معظم رهبری بر مسئله پدافند غیرعامل تاکیداتی داشتند که اهمیت موضوع پدافند غیرعامل را نشان می‌دهد.

وی بر تشکیل مرتب جلسات کارگروه و قرارگاه پدافند غیرعامل تاکید کرد و گفت به دلیل اهمیت موضوع پدافند غیرعامل در شرایط کنونی مصوبات آن احصاء و تمهیدات لازم برای اجرایی کردن آن به کارگرفته شود.

استاندار با اشاره به بازدید سرزده هفته گذشته از سد کوثر گفت: خوشبختانه تمهیدات پدافند غیرعامل توسط آب منطقه‌ای اندیشیده شده است که توصیه می‌کنیم دستگاه‌های مختلف عضو شورای پدافند غیرعامل نیز در حیطه کاری خود به این نکات توجه داشته باشند.

رحمانی بر تامین و پایداری آب، برق و گاز در مواقع بحرانی تاکید کرد و گفت: پایداری شبکه اینترنتی در این شرایط حائز اهمیت است که مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برنامه‌ای که به وزیر ارتباطات داده شد را پیگیری کند که وزیر قول داده در کوتاه‌ترین زمان برنامه‌ها را عملیاتی کند.

رحمانی ضمن تاکید بر برگزاری مستمر جلسات کارگروه پدافند غیرعامل به مطالبه پرستاران در خصوص حقوق و دستمزد اشاره و اظهار کرد: در این زمینه مکاتبات لازم انجام شده و نیاز است رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج موضوع را در تهران مورد پیگیری قرار دهد تا شاهد تجمع پرستاران نباشیم.

استاندار به تجمع آبداران اشاره و عنوان کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ۷۰ میلیارد ریال برای پرداخت مطالبات آبداران در نظر گرفته است، ضمن اینکه نامه‌ای در این زمینه برای وزیر نیرو ارسال شود.

استاندار بر ضرورت تامین اعتبار برای ساخت مجتمع‌های آب تاکید کرد گفت با توجه به اهمیت موضوع تامین آب نیاز است از محل اعتبارات استانی و سایر محل‌ها رقمی در این زمینه در نظر گرفته شود.

استاندار داشتن سالن مدیریت بحران را نیاز ضروری استان دانست و گفت: اردوگاه اضطراری هلال احمر می‌تواند در شرایط بحرانی کمک کننده باشد.

وی عنوان کرد: دوگانه سوز کردن نانوایی در دستور کار کارگروه آرد و نان باشد.

رحمانی با اشاره به تدوین سند جامع پدافند غیرعامل اظهار داشت در صورتی که سند نیازمند بازنگری باشد، اقدامات لازم انجام شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تازه ترین خبر

http://dehdashtnews.ir/?p=26405