برنامه‌های متفاوت و علمی انتخاباتی جوان نخبه کهگیلویه‌ای

برنامه‌های متفاوت و علمی انتخاباتی جوان نخبه کهگیلویه‌ای
برنامه‌های متفاوت و علمی انتخاباتی جوان نخبه کهگیلویه‌ای.

به گزارش دهدشت نیوز، مجتبی اندرزیان جوان نیک‌نام و نخبه کهگیلویه‌ای که برای حضور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده است در جمع خبرنگاران گفت: فضای سیاسی کهگیلویه مسموم است و مردم انتظارات کارهای غیرمتعارف از کاندیدای مورد نظر خود دارند، اینکه بگوییم شرایط را تغییر می‌دهیم اما راه حل ندهیم نشان می‌دهد بر همان راه گذشتگان سوار هستیم و برای سوءاستفاده است.

وی با بیان این که خیلی از جوانان خواهان ورود بنده به این عرصه و استفاده از این تربیون برای آگاهی بخشی جامعه اصرار داشتند بیان کرد: با وجود همه خدمات نظام جمهوری اسلامی به استان و شهرستان ما، اما نرخ خدمات و شیوه مدیران ماقبل باعث شد ما عقب بمانیم.

اندرزیان گفت: نسخه‌ای که برای سایر شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ در نظر دارم متفاوت از دهدشت و چرام هست، حتی ساختار سیاسی‌ام متفاوت است.

وی هدف خود را در جهت آگاهی جامعه عنوان و تصریح کرد: از این تریبون برای ارائه معضلات اجتماعی در چارچوب گفتمان نظام صحبت خواهم کرد.

اندرزیان به تشریح برخی برنامه‌های خود برای شهرستان‌ها پرداخت و اظهار کرد: برای دیشموک اعتقادم بر این است در مناطقی که دسترسی به زیرساخت وجود ندارد دولت باید مگاپروژه تعریف کند، ما تلاش می‌کنیم مجموعه ایمیدرو، دیشموک را پایلوت فراوری آهک برای صنایع کاغذ و ساختمانی قرار دهد. چندین دلیل دارد اینکار، اولا به صورت طبیعی امکان ندارد دیشموک در قالب کسب و کار خرد به بازار وصل شود چون راه ارتباطی ندارد و هزینه تمام‌شده‌اش زیاد است و ارزش مزیت رقابتی دیشموک توان رقابت با بازار ملی را ندارد که بتوانیم وصل کنیم به اقتصاد، اما با تعریف مگاپروژه زیرساخت در منطقه حاصل می شود و جامعه منطقه هدف در همان منطقه استخدام می‌شوند و حقوق در قالب رفاه اولیه به دست می‌آورند.

وی افزود: به شدت مخالف مگاپروژه در دهدشت و چرام هستیم چرا که اینجا زیرساخت وجود دارد و به اسم محرومیت‌زدایی از فرصت‌ها استفاده می‌کنند اما محرومیت‌زدایی انجام نمی‌شود.

اندرزیان هم‌چنین از شناسایی ظرفیت‌های شهرستان بهمئی خبر داد و گفت: مجموعه شستا در صنایع تولیدی کشور فعالیت می‌کند و ما بعد از شناسایی ظرفیت‌ها در این منطقه، دولت موظف است پروژه در این منطقه اجرا کند.

وی گفت: برای دهدشت و چرام چون ظرفیت وجود دارد مقید به کارآفرینی هستیم و با جامعه صحبت خواهیم کرد در قالب کسب و کار خرد و متوسط به سمت کارآفرینی روی بیاورند.

اندرزیان از شناسایی نخبگان و استفاده از ظرفیت‌های آن‌ها به عنوان دیگر برنامه خود نام برد و تصریح کرد: انسان‌های نخبه هیچوقت برای فرصت‌های شغلی خودشان را آویز درب اتاق نماینده نمی‌کنند، این مسئول است که باید نخبه را پیدا کند و در مناصب‌ها قرار دهد.

وی بیان کرد: دخالت در کار دولت غیرقانونی است و ما در قالب تیم مشاوره نخبگان را شناسایی و پیشنهاد می‌دهیم.

اندرزیان خاطرنشان کرد: هیچوقت کارهای دولت را به اسم خود ثبت نمیکنم اما نظارت بر اجرای کار دارم.

وی در ادامه صحبت‌های خود از برنامه‌های خود در گفتمان ملی خبر داد و گفت: بورسیه نخبگان، حرکت به سمت دولت رفاه، همگن‌سازی نظام آموزشی و مالیات پلکانی و اصلاح نظام بیمه‌ای را پیگیری خواهم کرد.

اندرزیان با بیان اینکه امیدوارم این هیمنه شکسته شود و نخبگان وارد فضا شوند گفت: من آمدم و خودم را سپر کردم، امیدوارم افراد به این جناح‌بندی‌ها پایان دهند.

بخشی از فعالیت‌های مجتبی اندرزیان به شرح زیر است:

تدریس مقاطع لیسانس و ارشد دانشگاه

عضو تیم طراحی ربات آشکارساز هسته ای

پژوهشگر اجرایی راه اندازی نیروگاه اتمی بوشهر

فعال بخش خصوصی و سرمایه گذار مجموعه تاریخی و گردشگری بلادشاپور

سهامداری جامعه بخش خصوصی صندوق پژوهش و فناوری استان

ایجاد کارگروه اقتصاد دانش بنیان در استان

همکار پژوهشی طرح جهش تولید دانش بنیان

اجرای طرح نیکوکاری کارآفرین در استان

ثبت جهانی کاروانسرای بلادشاپور

عضویت در کمیته های پژوهشی جهاددانشگاهی استان

سازمان دهنده و مجری رویداد تدکس بلادشاپور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

تازه ترین خبر

http://dehdashtnews.ir/?p=26405